Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Coneixeran tècniques aplicades a vinya i ametller entre d'altres cultius. Fa dècades que a Califòrnia mantenen a ratlla el bacteri.
Gran part de la recerca científica europea de la Xylel·la Fastidiosa es fa a les illes. Ara, 41 pagesos de les illes parteixen per conèixer tècniques concretes que apliquen als camps de Califòrnia per mantenir a ratlla la plaga. Viatgen amb el suport de la Conselleria i del Ministeri d’Agricultura.
A Califòrnia tenen un clima semblant i cultius com la vinya, l’olivera i l’ametler, en alguns casos arribats a l’estat americà precisament des de les Balears. També tenen des de fa més de 7 dècades, el mal de la xilel·la i hi conviuen.
Els agricultors de les illes estudiaran in situ a indrets com la vall de Napa, Sacramento o Fresno les pràctiques que han permès als californians posar fre a la xilel·la. Visitaran finques comercials, viveristes, centres de recerca i cooperatives també per conèixer més d’empelts, fertilització, poda o maneig del sòl. Després aquestes tècniques que podrien importar de Califòrnia a les illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Un dels decrets inclou la renovació automàtica dels contractes de lloguer
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble