Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
En aquesta campanya han capturat 28 colobres, la majoria de ferradura
201
L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu ha denunciat el sabotatge que pateixen els paranys que hi ha instal·lats al municipi per capturar serps. N’hi ha hagut alguns de destrossats, mentre que altres haurien estat robats, segons fonts consistorials.
També s’han trobat solts pel carrer alguns dels ratolins de laboratori que serveixen d’esquer per als rèptils invasors. La protecció de la fauna autòctona, com la sargantana pitiüsa, és l’objectiu d’aquestes trampes, que durant aquesta campanya han capturat 28 colobres, la majoria de ferradura.
La Regidoria de Medi Ambient de la Vila des Riu demana als ciutadans que si detecten algun parany danyat o robat, alertin immediatament les autoritats municipals per solucionar-ho.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions