Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Els premis al millor llargmentratge foren per "Natchs Baden" i "Pullman"
El cineastes mallorquins són una petita gran família. Ahir molts d’ells es retrobaren a la primera edició dels Premis Mallorca Cinema, que ha organitzat la Mallorca Film Comission.
La gala, conduïda per l’actriu Llum Barrera, va ser un homenatge als treballs cinematogràfics fets a Mallorca. Els premis al millor llargmentratge i amb major dotació econòmica, 25.000 euros, foren per a la pel·lícula alemanya rodada a Mallorca “Natchs Baden” i per la recentment estrenada “Pullman”, que s’endugué també els premis a millor so i millor fotografia.
El premi a millor documental va ser per “Ciutat dels morts”, de Miquel Eek, que va rebre també el premi a millor guió. 2 guardons foren també per al documental “Els ull s’aturen de créixer” que va aconseguir el premi a millor direcció per a Javier García i el de millor música original per a Miquel Serra. En acabar la gala, foto de famíla amb una marcada petjada d’Ib3. I es que 5 produccions d’aquesta casa es feren amb 10 dels 14 guardons.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT