Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La construcció de l'auditori va durar dos anys i mig
L’Auditòrium de Palma celebra aquest dimarts mig any. Precisament, un dia com avui de 1969, es pronunciaren aquestes paraules inaugurals a l’auditori . Herbert Von Karajan i la Filharmònica de Berlín inauguraven un dels auditoris més moderns de l’època.
L’edifici era el somni de l’empresari Marc Ferragut. Però va ser un desig difícil de materialitzar. La construcció va començar el 1966, i va acabar en dos anys i mig. El resultat va ser un edifici que no s’havia vist mai abans. Era el primer auditori d’Espanya.
El festival Musical Mallorca es va celebrar del 1975 al 1978 i va ser el bressol de grans artistes internacionals. Al llarg dels anys, hi hem vist artistes com Miles Davis, els BB Kings i Arthur Rubinstein, entre d’altres, pujar a l’escenari de l’Auditòrium.
Més de 14 milions d’espectadors, 14.000 representacions i molt d’esforç han fet de l’Auditòrium de Palma un espai imprescindible per als mallorquins.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç