Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Al darrere hi ha les importants desigualtats socioeconòmiques al país sud-americà
A Xile es compleixen 50 dies de protestes. Unes manifestacions que aturen entre cada dilluns i cada dijous, però que els ciutadans reprenen cada cap de setmana.
Al darrere hi ha les importants desigualtats socioeconòmiques al país sud-americà. En general, els manifestants reclamen al Govern que apliqui els canvis necessaris per fer front a aquesta greu problemàtica i la millora de les pensions és una de les claus.
Demanen justícia pel que fa a les més de 20 morts i centenars de ferits per l’acció policial des de l’inici del passat 18 d’octubre.
El càntic “Un violador al teu camí”, nascut a Xile, es fa viral a tot el món
Continuen a Xile les protestes després de 5 setmanes
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut