Amb expositors que exhibeixen des de productes típics de l'illa i serveis turístics o organització d'esdeveniments
Fins a 50 empreses han exhibit aquest cap de setmana els seus estands a la Fira de Turisme d’Alaior, que enguany ha batut un rècord de participants, amb expositors de tota classe. Des de productes típics de l’illa fins a serveis turístics o organització d’esdeveniments.
Hi han participat empreses de càtering, hotels, cocteleria, fotografia, animació infantil i de regals… que han aprofitat aquest esdeveniment per donar a conèixer els seus productes tant als residents com als visitants i a la resta de professionals.
La fira també ha inclòs altres activitats com: demostracions de cuina en directe, actuacions musicals i espectacles eqüestres.
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària