Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Es recomana que el malalt passi a casa el tractament, que dura entre 5 o 6 dies, per evitar-ne el contagi
La mare d’una de les nines afectades pel virus ‘mà, boca i peus’, quan la famila era de vacances a Alcúdia, penjava fa uns dies fotografies de la menor a les xarxes socials. Els mitjans britànics també se n’han fet ressò, i és que ja hi ha una cinquantena d’infants que, com ella, han agafat aquesta malaltia. És una patologia molt contagiosa i sol afectar els nins petits de menys de 6 anys. Provoca erupcions cutànies a les extremitats i aftes a la boca.
La Direcció General de Sanitat Pública ha obert una investigació en conèixer que a l’hotel d’Alcúdia Club Mac se n’han detectat una cinquantena de casos.
El tractament del virus ‘mà, boca i peus’ és d’uns 5 o 6 dies, i la recomanació és que el malalt la passi a casa per evitar-ne la seva fàcil propagació.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros