Els denunciants asseguren que els agents entraren al poblat sense cap autorització
Imatge exterior de l'assentament d'infrahabitatges de Can Rova 2. Foto IB3
77Fins a sis persones que viuen a l’assentament d’infrahabitatges de Can Rova 2, on es varen instal·lar molts dels desallotjats de Can Rova, el terreny ubicat just al costat, han denunciat davant el Jutjat d’Instrucció número 2 d’Eivissa a la Policia Local de Santa Eulària per un presumpte delicte de violació de domicili.
La denúncia presentada a principis d’aquest mes assenyala que el passat 6 de novembre agents de la Policia Local de Santa Eulària van accedir a l’assentament de Can Rova 2 saltant la tanca o traspassant il·legalment una porta “sense cap autorització”.
Apunten, a més, que una vegada a l’interior de la finca, els agents van “espiar els habitatges de les persones”, tractant d’identificar indegudament a les persones que es trobaven en l’assentament. Diuen que no existeix cap mena de justificació perquè la policia accedeixi a l’interior del perímetre de Can Rova, que ha estat barrat per a guardar la intimitat i seguretat de les persones que viuen en l’assentament.
Des de l’Ajuntament de Santa Eulària asseguren estar tranquils perquè sempre s’ha seguit el procediment i la legalitat.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses