Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Després de les feines del Consell, es poden contemplar millor els seus motius geomètrics i d'animals
La restauració del mosaic de la basílica paleocristiana de Fornàs de Torelló, a Maó, ha fet aflorar la bellesa de la seva iconografia que, amb el pas del temps, s’havia cobert de brutícia. Datada dels segles V i VI i, després de la feina que s’hi ha fet, es poden contemplar millor els seus motius geomètrics.
També animals, com lleons, tórtores o una garsa egípcia. La basílica és propietat del Ministeri de Cultura i el Consell de Menorca se’n fa càrrec del manteniment ordinari. La intervenció, amb un pressupost de 60.000 euros, s’ha estès també a la coberta que la protegeix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí