El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

La Plataforma Renovables Sí Però Així No reclama una moratòria i una planificació energètica rigorosa
La Plataforma Renovables Sí Però Així No denuncia que a la Marina de Llucmajor hi ha projectats o construïts 35 parcs fotovoltaics. Segons els seus càlculs, més de 620 hectàrees de sòl rústic seran ocupades per plaques solars, amb especial afectació a la part central de la Marina, on nidifica i viu la milana, que està en perill d’extinció.
La plataforma reclama que s’ampliï la Zona d’Especial Protecció Per a les Aus (ZEPA) per protegir la part central de la Marina i que es paralitzin tots els projectes fins a tenir un model de transició energètica planificat de manera rigorosa.
Critiquen que la zonificació anunciada pel Consell de Mallorca no regula els projectes que afecten aquest indret perquè superen les quatre hectàrees.
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu