Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Conselleria d'Educació finançarà unes obres que l'Ajuntament s'encarregarà de licitar
La Conselleria d’Educació invertirà prop de 700.000 euros en la millora de les dues escoles públiques de primària de Son Servera. Per accelerar-ne les obres, l’ajuntament s’encarregarà de dur a terme la licitació dels projectes.
El conveni signat entre el conseller d’Educació, Antoni Vera, i el batle de Son Servera, Jaume Servera, permetrà dur a terme les obres de millora de les instal·lacions de les escoles Jaume Fornaris i Taltavull, de Son Servera, i les del CEIP Na Penyal de Cala Millor. Els treballs consistiran en la renovació del cablejat elèctric, que ha quedat desfasat, així com la substitució dels tancaments exteriors, entre d’altres.
Prèviament a la visita a Son Servera, el conseller d’Educació ha visitat les obres de reforma i ampliació de l’escola Sant Miquel de Son Carrió a Sant Llorenç, que està previst que estiguin enllestides el curs que ve.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo