Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
S'han desplaçat en autobús des de tots els pobles de Menorca i han pogut gaudir de diferents activitats culturals
En total han estat 750 persones d’onze clubs de jubilats diferents de Menorca. S’han desplaçat amb autobús, que sortia de cada poble cap a Maó on els esperava una llarga jornada plena d’activitats a la ciutat.
És una manera d’intercanviar experiències entre els clubs, retrobar amics de la infància i conèixer gent nova. Alguns ja hi havien participat l’any passat i enguany repeteixen. La primera aturada ha estat el Teatre Principal. L’espectacle ha començat amb cant coral.
També han pogut gaudir de la representació de ‘La Ratita de Vasallo’. Entre camerinos en preparaven els darrers detalls. Mai és tard per pujar dalt un escenari i descobrir el món de la interpretació.
També s’havien organitzat visites guiades al Museu de Menorca, l’Església de Santa Maria i l’Ajuntament, per acabar amb un dinar de germanor i ball al pavelló Alcázar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere