Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Primera cursa solidària Dona Plasma, un element clau per fabricar medicaments que tracten malalties greus i cròniques
Prop de 750 corredors solidaris, entre els quals, 200 infants han participat en la primera cursa solidària Dona Plasma. Poc abans de la primera carrera, s’ha fet un petit assaig i un escalfament a ritme de ball sincronitzat. Ha estat a les instal·lacions esportives de la UIB.
En el moment de la sortida, han estat els més menuts qui ho han donat tot primer. Després, ha estat el torn dels més grans, els quals també s’han esforçat de valent. Per acabar, han partit els adults. Per davant, s’han trobat una prova de 5 o 10 km que combina preparació física i solidaritat. A banda de la carrera, els infants també han pogut provar altres habilitats, per exemple al rocòdrom.
La consellera de Salut, Manuela Garcia, ha estat l’encarregada de donar el sus tallant la cinta. Per la seva banda, el Banc de Sang i Teixits ha remarcat la importància de la donació de plasma. Es tracta d’un component de la sang, bàsic per fabricar medicaments per a teràpies en malalties greus i cròniques.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari