Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'entitat va posar en marxa aquest servei l'any 2015 per donar suport a les víctimes d'un problema sovint silenciat
800 adults de les Balears, víctimes d’abús sexual quan eren menors, han rebut teràpia psicològica a la Fundació RANA. L’entitat va posar en marxa aquest servei l’any 2015 per donar suport a les víctimes d’un problema sovint silenciat.
Per prevenir-ho, la Fundació RANA tira endavant tres programes de prevenció a les escoles. En vint anys ja han passat per gairebé tots els municipis de les Illes.
I l’altre pilar és la formació de les famílies. La fundació celebrarà diumenge el 20è aniversari amb una gala benèfica a la finca de Son Mir, a Palma.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo