9 confraries sortiren aques dijous a Inca. Una de les processons més particulars de la part forana, atès que tots els passos que desfilen són portats a les espatlles. La imatge més venerada és la del Sant Crist, que tot i els inconvenients, va poder recórrer els carrers del centre. Pep Noguera, president de les Confraries de la Setmana Santa d’Inca explica que ” Cada vegada costa més trobar gent que es presti a dur els passos.”
2.200 persones acompanyaren les imatges, vestits de penitents. Obrien la processó, les confraries més joves, com la de ‘Jesús a l’Hort.’ El toc del Silenci, representat davant l’església de Santa Maria la Major, va tancar els actes del dijous Sant.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos