Tot i els dubtes i les pors 95 dones embarassades han aprofitat el primer dia de vacunació sense cita per començar el procés d’immunització enfront de la covid-19.
Algunes ho tenien clar des del principi i es volien vacunar des de fa temps, però per recomanacions mèdiques no ho han fet fins ara. d’altres han dubtat fins el darrer moment, però finalment s’han decidit per vacunar-se. Els experts entenen la incertesa de les gestants, però ells ho tenen clar. Les dades demostren que el coronavirus múltiplica el risc de tenir complicacions durant l’embaràs.
Salut fa una crida especial a les dones embarassades
Des d’aquest dimecres i fins el proper 10 d’agost, les dones gestants es poden vacunar sense cita prèvia. Ho poden fer a Son Dureta, a Palma, i també als punts de vacunació massiva d’Inca, Manacor, Maó, Ciutadella, Eivissa i Formentera; entre les 16.00 i les 19.00 de l’horabaixa. La Comissió de Salut Pública recomana tenir la pauta completa abans del final del segon trimestre de gestació quan les complicacions poden ser majors.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil