Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Iglesias ha assumit el compromís d'intentar aconseguir un "ampli consens" en el Congrés per a millorar i aprovar la llei
El Consell de Ministres ha aprovat la llei d’infància. El vicepresident segon i ministre de Drets Socials i Agenda 2030, Pablo Iglesias, ha assumit el compromís d’intentar aconseguir un “ampli consens” en el Parlament per a millorar i aprovar la llei d’infància enfront de la violència, i ha demanat perdó a les víctimes per a les quals arriba tard.
La llei de Protecció a la Infantesa i l’Adolescència és coneguda com la “llei Rhodes” després que la batejàs així Pablo Iglesias. Ho va fer en referència al pianista britànic James Rhodes. Resident a Espanya des del 2017, Rhodes, va ser víctima d’abusos sexuals quan era un nin i ha estat un dels principals impulsors d’aquesta llei.
Entre les mesures més destacades de la llei, hi figuren l’elaboració de protocols de prevenció obligatoris a tots els centres de menors, amb plans específics de prevenció i detecció precoç davant possibles casos d’explotació sexual; o la figura del “coordinador de benestar i protecció”, que s’establirà a tots els centres educatius.
Inclou també altres mesures com el termini de prescripció dels delictes greus contra menors, que començarà quan la víctima compleixi 30 anys, i no 18 com a l’actualitat.
Tot i que les organitzacions de defensa dels menors estan satisfetes amb el text, encara hi veuen més millores possibles. I en el que coincideixen totes aquestes organitzacions és en la necessitat d’aprovar aquesta llei per via d’urgència per reduir a la meitat els terminis per a l’aprovació definitiva.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'