Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Superats els tràmits i les dates establertes per a la presentació de candidatures, la seva és l'única que s'ha registrat
L’actual presidenta de la Federació Hotelera de Mallorca, Maria Frontera, continuarà al capdavant de l’entitat. Superats els tràmits i les dates establertes per a la presentació de candidatures, la seva és l’única que s’ha registrat.
El procés electoral va començar el passat 29 de setembre, tal com s’havia establert a l’assemblea General de l’entitat. Aquest dilluns ha finalitzat el termini d’entrega de candidatures a les eleccions de la presidència i la junta directiva de la patronal hotelera. El procés acabarà el pròxim 15 de desembre amb Maria Frontera reelegida presidenta de la FEHM.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'