Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Sense comptar els llibres, pot suposar una despesa superior als 100 euros
Torna l’escola i torna també la despesa per a les famílies. Material escolar i llibres de text no s’escapen de la inflació generalitzada amb una pujada del 6% en el preu de la cel·lulosa amb la qual es fabrica el cartró i el paper.
Els preus varien en funció de l’escola. Però una família amb dos fills a l’educació primària haurà d’invertir una mitjana de 500 euros. En material escolar, la despesa mitjana va dels 35 als 100 èuros a infantil i primària; i dels 75 als 150 a l’ESO i el batxillerat. Pel que fa als llibres de text, els preus oscil·len dels 65 euros a infantil i els 325 a batxillerat.
Les associacions de pares i mares d’alumnes lamenten l’augment de la despesa que implicarà en els llibres de text la nova llei educativa. “S’ha produït un increment important dels preus, i s’hi ha d’afegir els canvis de llibres per mor de la nova llei educativa”. A més, afegeixen, que també són les famílies les que acaben pagant la digitalització dels centres.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'