Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Aquest estiu tornen a escalonar les arribades dels 200 vaixells per evitar la massificació
A Eivissa, els consignataris ja preveuen que per la temporada de 2027 no coincideixin més de 2 creuers al dic de Botafoc. El primer creuer hi arribarà el 2 d’abril i per aquest estiu han decidit escalonar, encara més, les arribades per evitar-hi la massificació.
Aquesta temporada es recuperen les xifres prepandèmia: arribaran 200 creuers, els mateixos que l’any 2019. S’han distanciat les entrades al port per evitar-hi massificacions.
Coincidiran tres creuers cinc dies aquesta temporada i ho faran durant tres hores. L’arribada de creuers de 170 metres d’eslora al duc d’alba, diuen els consignataris, baixarà la pressió de trànsit a la sortida de Botafoc.
Per primera vegada, a partir del 2 d’abril, quan arribi el primer vaixell, els creueristes tendran una sortida diferenciada del trànsit regular de passatgers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals