I el sector turístic i el seu paper en la sostenibilitat de la Mediterrània centren la primera jornada de debat a la setena edició del Fòrum Marí d’Eivissa i Formentera.
Aquest dimecres, el Consell de Formentera ha explicat la proposta, actualment en estudi, de cobrar una taxa als turistes que visitin l’illa tan sols un dia. Una idea que ja s’aplica a destinacions com Venècia o el Parc Nacional del Teide, a Tenerife. Des del Consell formenterer, el conseller de Turisme, Artal Mayans, insisteix, però, que de moment estan analitzant si la mesura és aplicable o no a l’illa pitiüsa.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina