Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Així ho assegura una de les immobiliàries que els comercialitza, que afirma que ja no són barats, que es venen a preu de mercat i a una desena d'ells hi viuen okupes
A Eivissa hi ha uns 120 pisos procedents de la societat Sareb que ara estan en mans de fons d’inversió. Així ho assegura una de les immobiliàries que els comercialitza, que afirma que ja no són barats, que es venen a preu de mercat i a una desena d’ells hi viuen okupes.
La Sareb és una societat que va néixer l’any 2012 per aglutinar els immobles tòxics de les entitats rescatades. Aquestes propietats, de seguida, van acabar en mans dels coneguts fons voltor. El Govern n’ha expropiat cinc, d’aquests immobles, durant set anys per destinar-los a lloguer social.
És impossible trobar una ganga entre els pisos de fons que es comercialitzen a Eivissa, i molts acaben venent-se a estrangers perquè no tenen un preu assequible per als residents.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los