Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

El seu objectiu és investigar, protegir i difondre el patrimoni submarí
L’equip d’investigació de l’Institut Balear d’Estudis en Arqueologia Marítima agafa mostres del patrimoni submarí que després analitza en el nou centre d’investigació que han obert a La Savina. El seu objectiu és investigar i després difondre tota la informació entre la població. Per a fer-ho, compten amb suport privat d’empreses com Trasmapi i Marina Ibiza. Ara demanen ajuda pública als Consells de Formentera i d’Eivissa. I també a la població, que moltes vegades dona materials arqueològics.
Des del centre també volen fer activitats per a les escoles i oferir, a turistes i residents, visites guiades submarines a jaciments arqueològics.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret