El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La secció primera de l’Audiència Provincial de les Illes Balears jutja aquest dimarts un home i una dona per abusar sexualment d’una menor i maltractar, la seva filla i neta, respectivament, a Palma.
La Fiscalia sol·licita que el pare sigui condemnat a un total de vuit anys de presó com a suposat autor d’un delicte de maltractament habitual en l’àmbit familiar i d’abús sexual. Per a la padrina demana dos anys i mig de presó pel delicte de maltractament.
Els fets, segons exposa el fiscal en el seu escrit d’acusació, van succeir en el domicili familiar entre 2017 i 2020, és a dir, quan la víctima tenia entre nou i onze anys.
El pare de la menor la sotmetia a tocaments de caràcter sexual i la besava en la boca, a pesar que ella li reclamava que s’aturàs de fer-ho. També li proferia comentaris lascius i, quan ella es queixava, li deia que era de la seva propietat.
De la mateixa manera, el pare i la padrina de la menor la van agredir de manera física i psíquica durant almenys tres anys mitjançant bufetades, cops de puny o cops amb una sabata. En cap d’aquestes ocasions, i malgrat sofrir lesions, la van dur al metge.
A conseqüència d’aquests fets, la menor ha hagut de ser sotmesa a un tractament psicoterapèutic. El juliol de 2020 es va acordar administrativament la seva declaració de desemparament i l’assumpció urgent de la seva tutela.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom