Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

A la Conferència de Presidents s’avaluaran quines mesures s’adoptaran les pròximes setmanes
La Conferència de Presidents serà dimecres capvespre i els representants autonòmics avaluaran quines mesures es podrien adoptar les pròximes setmanes per contenir la pandèmia. La reunió, que serà telemàtica, també servirà per reforçar la cogovernança i la cooperació institucional. Així ho ha anunciat el president del Govern, Pedro Sánchez, en una compareixença des de la Delegació de Govern de Catalunya.
Sánchez ha fet un repàs de la situació referent a la pandèmia actual, destacant tres ítems: incidència acumulada, taxa de vacunació i ús de la mascareta. Per una banda, ha insistit que la incidència acumulada del país és de 511 casos per cada 100.000 habitants en 14 dies, pel que és inferior a la d’altres països europeus. Tot i això, que no la podem donar per bona i s’ha de continuar amb el bon ritme de vacunació, del qual ha destacat que el 90% dels majors de 12 anys ja duen la pauta completa. “Les vacunes funcionen”, ha afirmat.
El president de l’estat ha volgut acabar traslladant un missatge de tranquil·litat i confiança: “Hem caminat junts la part més dolorosa del camí i junts culminarem aquesta travessia protegint les vides i la salut dels nostres compatriotes”.
(hi haurà ampliació)
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors