Les botigues que obrin durant tot l'any ho fan per oferir el servei als residents, tot i que no sempre els és rendible
Aquest mes d’octubre la gran majoria dels comerços de la Savina, a Formentera, tancaran portes fins la temporada vinent.
Mantenir la persiana alçada durant tot l’any no els és rendible i menys si no compten amb el suport de la resta de negocis de la zona. D’altres sí que obriran durant tot l’any. Ho fan per oferir el servei als residents. A meitat de camí entre aquests dos escenaris hi ha els comerços que tanquen només dos mesos a l’any.
Per donar suport al comerç local i fomentar les compres a l’illa, el Consell de Formentera proposa diferents campanyes com la fira d’estoc, el ‘Black Friday’ o ‘al Nadal Compra a Casa’.
Indrets com es Pujols o la Savina concentren la majoria dels negocis de temporada, en canvi, zones com Sant Francesc o Sant Ferran compten amb la majoria dels comerços que ofereixen el servei durant tot l’any.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona