L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A l'aeroport de Palma s'han reforçat les mesures de seguretat, mantenint els controls d'accés i reobrint nous serveis
En poc més de 10 hores s’acabarà l’estat d’alarma, fet que tendrà una implicació directa a l’aeroport. Els avions que aterren aquest dissabte fins a darrera hora del vespre estan afectats per les restriccions: els viatges han d’estar justificats. A partir de les 12 de la mitjanit, això canvia per als viatges entre comunitats i procedents de l’espai Schengen. Els passatgers que arribin en aquests vols no hauran de fer quarantena.
A l’aeroport de Son Sant Joan es mantenen, això sí, els controls de temperatura i els formularis que han d’emplenar els viatgers internacionals per estar localitzables. Es tracta, però, d’una burocràcia efímera: l’aixecament de l’Estat d’Alarma implica la fi de la quarantena per a viatgers internacionals a partir de mitjanit. La mesura afecta tots els passatgers de vols internacionals que encara estaven en quarantena, és a dir, aquells que han arribat a les llles Balears durant les darreres dues setmanes.
A l’aeroport de Palma s’han reforçat les mesures de seguretat, mantenint els controls d’accés i reobrint nous serveis, com ara les portes d’embarcament a la terminal C o els controls de seguretat al pis superior.
Els viatgers de fora d’Espanya hauran de passar 3 controls als aeroports
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari