Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El nou canal públic valencià començarà la seva marxa amb una graella completa
151
La televisió valenciana À Punt iniciarà les emissions regulars el 10 de juny després de sis setmanes de proves tècniques. El nou canal públic valencià començarà la seva marxa amb una graella completa.
Així ho ha anunciat la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), que ha assenyalat que al llarg de les properes setmanes es donaran els detalls d’aquest inici d’emissions, així com del contingut de la graella preparada per als propers mesos.
En aquest sentit, incideixen que en À Punt “hi haurà continguts de tot tipus i per a tots els públics: documentals, programes d’entreteniment, oferta infantil, sèries i, per descomptat, programes d’actualitat i informatius”.
També en breu es farà pública la campanya de llançament per presentar la televisió i els seus continguts. El projecte, que va ser licitat en concurs públic, va ser adjudicat a la UTE formada per les agències La Mujer del Presidente i Zenith.
La televisió es troba en proves tècniques d’emissió des del passat 25 d’abril, controls que han estat testant problemes tècnics o anomalies i dificultats de recepció.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors