X

Jennifer Hermoso assegura que es va sentir vulnerable i víctima d’una agressió en la besada de Rubiales

Les paraules de la davantera han tengut el suport de les seves companyes a la cita mundialista, incloses Cata Coll i Mariona Caldentey, i d'altres 58 jugadores, entre les quals hi ha Patri Guijarro, Virginia Torrecilla i Melisa Nicolau

26/08/2023

15

És la imatge que ha convulsionat el món del futbol i que ha provocat un terratrèmol a tots els àmbits: la besada de Luis Rubiales a Jenni Hermoso durant la celebració del mundial.

Un acte consentit, segons el president de la Federació Espanyola de Futbol. La seva versió, però, ha estat rotundament desmentida per la jugadora. A través d’un comunicat de la seva agència de representació, Hermoso assegura que es va sentir vulnerable, víctima d’una agressió i que no va cercar aixecar Rubiales.

Les paraules de la davantera han tengut el suport de les seves companyes a la cita mundialista, incloses Cata Coll i Mariona Caldentey. Totes, a més, renuncien a tornar a la selecció fins que no parteixen els dirigents actuals, sense fer cap menció al seleccionador Jorge Vilda. Altres 58 jugadores, entre les quals hi ha Patri Guijarro, Virginia Torrecilla i Melisa Nicolau també s’afegeixen en actes i accions de condemna i rebuig.