Les imatges mostren l'instant en què Jenni Hermoso aixecaria l'encara màxim responsable del futbol espanyol
La rèplica des de Las Rozas s’ha torbat a arribar. Aquesta passada mitjanit, la Federació continuava la guerra de comunicats anunciant accions legals per protegir l’honor de Luis Rubiales.
S’assegura en aquest escrit que el president no menteix i argumenten aquest discurs amb quatre fotografies: l’instant en què Jenni Hermoso aixecaria l’encara màxim responsable del futbol espanyol.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella