Les imatges mostren l'instant en què Jenni Hermoso aixecaria l'encara màxim responsable del futbol espanyol
La rèplica des de Las Rozas s’ha torbat a arribar. Aquesta passada mitjanit, la Federació continuava la guerra de comunicats anunciant accions legals per protegir l’honor de Luis Rubiales.
S’assegura en aquest escrit que el president no menteix i argumenten aquest discurs amb quatre fotografies: l’instant en què Jenni Hermoso aixecaria l’encara màxim responsable del futbol espanyol.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat