Les imatges mostren l'instant en què Jenni Hermoso aixecaria l'encara màxim responsable del futbol espanyol
La rèplica des de Las Rozas s’ha torbat a arribar. Aquesta passada mitjanit, la Federació continuava la guerra de comunicats anunciant accions legals per protegir l’honor de Luis Rubiales.
S’assegura en aquest escrit que el president no menteix i argumenten aquest discurs amb quatre fotografies: l’instant en què Jenni Hermoso aixecaria l’encara màxim responsable del futbol espanyol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits