Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'exministre considera que vulnera el seu dret fonamental al secret de les comunicacions, agreujat pel fet que la intercepció es va produir malgrat que estava aforat per ser diputat
Fernando Sánchez / Europa Press
233José Luis Ábalos denuncia la Guàrdia Civil davant la Fiscalia General de l’Estat per interceptar un sobre que anava dirigit a ell en el transcurs de la investigació pel cas Koldo.
L’exministre de Transports considera que vulnera el seu dret fonamental al secret de les comunicacions, agreujat pel fet que la intercepció es va produir malgrat que estava aforat per la seva condició de diputat.
Ábalos ha presentat aquesta denúncia un dia després que el Suprem hagi elevat al Congrés la petició de suplicatori per poder investigar-lo i jutjar-lo.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte