Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les restriccions a la mobilitat es mantenen de cara a la Setmana Santa
El Ministre de Transports, José Luis Ábalos, acaba de confirmar que els ciutadans afectats per la crisi del Covid-19 podran obtenir préstecs per pagar totalment o parcialment el lloguer, durant un termini de sis mesos. Es tracta de crèdits a interès zero que es poden pagar en un termini de 6 anys, prorrogable fins a 10.
A més, hi haurà un altre programa perquè les comunitats autònomes puguin donar ajuts directes al lloguer. Segons Ábalos, proporcionaran a les comunitats una dotació extraordinària d’almanco 100 milions d’euros per posar en marxa aquesta iniciativa. Els ajuts oscil·laran entre els 600 i els 900 euros.
El ministre també ha explicat que, de cara a la Setmana Santa, està previst que es mantenguin les mesures de restricció a la mobilitat.
Pel que fa a la reorganització dels aeroports, ha confirmat que, en aquests moments, a l’aeroport de Madrid només opera la T4.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"