Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El procés suposa una inversió de 85,51 milions d'euros per als pròxims quatre anys
El Consell d’Administració de l’Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental (Abaqua) ha aprovat l’adjudicació dels nous contractes per a la gestió del tractament d’aigües residuals i el manteniment de les instal·lacions a les Illes Balears.
Aquest procés, que suposa una inversió global de 85,51 milions d’euros (IVA inclòs) per als pròxims quatre anys, es divideix en 11 lots per assegurar una gestió eficient i adaptada a les necessitats específiques de cada territori.
El projecte cobreix les diferents zones de les Illes Balears: set lots corresponen a Mallorca, mentre que Menorca i Eivissa-Formentera estan incloses en quatre lots més. Aquest model permet una gestió més especialitzada i eficient, segons les característiques i reptes de cada territori.
La licitació ha despertat un gran interès, amb gairebé 60 ofertes presentades, i els contractes s’han adjudicat a empreses amb àmplia experiència en la gestió d’infraestructures hídriques.
L’aprovació d’aquests contractes consolida el compromís d’Abaqua per mantenir la qualitat de les infraestructures d’aigua i de sanejament, i de garantir un servei adequat per a la població resident i el sector turístic, especialment en un context de pressió creixent sobre els recursos hídrics.
Amb aquesta adjudicació, l’Agència reforça el seu compromís amb una gestió sostenible i eficient de l’aigua, tot assegurant el compliment de les normatives vigents i avançant cap a un futur amb infraestructures més modernes i resilients.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants