Els populars rebutgen les queixes de VOX i afirmen que la formació d'Abascal s'ha convertit en el "soci invisible" del govern de Pedro Sánchez
Santiago Abascal ha afirmat aquest divendres haver-se sentit agredit amb la intervenció del president del PP, Pablo Casado, durant el debat de la moció de censura. El líder de Vox ha assegurat, però, que el seu partit actuarà amb responsabilitat i prudència a Madrid, Múrcia i Andalusia, on ha facilitat la investidura dels governs liderats pels populars.
Tot i així Abascal considera que el que va passar aquest dijous ha canviat el panorama polític d’una manera “radical” i que el PP va atacar de manera “injusta” el seu únic soci lleial.
Els populars rebutgen les queixes dels dirigents de VOX. La portaveu del grup popular al Congrés, Cuca Gamarra, ha afirmat avui que Vox s’ha convertit en el “soci invisible” del govern de Pedro Sánchez i Pablo Iglesias.
Casado rebutja la moció de censura i Sánchez paralitza la proposta de reforma del CGPJ
El Congrés tomba la moció de censura de Vox, amb 52 vots a favor i 298 en contra
Casado anuncia que el PP votarà no a la moció de censura de Vox contra Sánchez
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes