Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Les negociacions per la pau entre Rússia i Ucraïna es reprendran de manera presencial aquest dimarts a Istanbul
L’oligarca rus Román Abramóvich i dos negociadors ucraïnesos podrien haver estat enverinats en una reunió a Kíiv a principis de mes, segons publica el Wall Street Journal. Una informació que ha transcendit, just un dia abans que es reprenguin les negociacions de manera presencial a Istanbul.
El president ucraïnès Volodímir Zelenski demana la retirada de les tropes russes, si Moscou vol que renunciï a l’entrada a l’OTAN i exigeix garanties de seguretat. Zelenski ha dit: “Les nostres prioritats a la negociació són conegudes. La sobirania i la integritat territorial d’Ucraïna estan fora de cap dubte. És obligatori que hi hagi garanties efectives de seguretat per al nostre estat. El nostre objectiu és obvi: la pau i el restabliment de la vida normal, com més aviat millor.”
El batle de Mariúpol, una de les ciutats d’Ucraïna més castigades pels atacs de l’exèrcit rus, ha demanat l’evacuació d’entre 100.000 i 160.000 persones que viuen sense serveis bàsics com electricitat o aigua, perquè el 90 per cent dels edificis han quedat afectats per les bombes.
Precisament aquest dilluns, Ucraïna ha renunciat a obrir els corredors humanitaris de Mariúpol i Sumi davant l’amenaça de possibles atacs.
Per altra banda, la ONU ha nomenat a Martin Griffiths com a mediador perquè “explori d’immediat amb les parts implicades” un possible acord per un alt al foc humanitari a Ucraïna.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta