Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Un segon judici ha invalidat el primer procés
Juan Fernández, el mallorquí condemnat per narcotràfic a Cap Verd ha estat absolt. Ho ha aconseguit després d’un segon judici que ha invalidat el primer procés. Va passar dos anys i mig a un mòdul d’aïllament de la presó i després el posaren en llibertat amb la retirada del passaport i tot tipus de documentació.
Na Mercedes i en Vicente passaran el millor cap d’any de la seva vida. Ahir els notificaren l’absolució del seu fill Juan, acusat d’un delicte de narcotràfic a Cap Verd. El malson va començar el 2014 però la fi sembla més aprop. Des d’ahir no han aturat de rebre felicitacions d’amics i familiars.
Des d’Àfrica en Juan esperava la resolució del jutge. Havien recorregut la primera sentència condemnatòria que obligava Juan a passar 15 anys a presó. El segon procés ha posat en evidència les irregularitats del primer i que na Mercedes ha viscut en primera persona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027