Logo IB3N
X

Absolen Juan Fernández, un mallorquí condemnat per narcotràfic a Cap Verd

Un segon judici ha invalidat el primer procés

30/12/2018

Absolen Juan Fernández, un mallorquí condemnat per narcotràfic a Cap Verd

412

Juan Fernández, el mallorquí condemnat per narcotràfic a Cap Verd ha estat absolt. Ho ha aconseguit després d’un segon judici que ha invalidat el primer procés. Va passar dos anys i mig a un mòdul d’aïllament de la presó i després el posaren en llibertat amb la retirada del passaport i tot tipus de documentació.

Na Mercedes i en Vicente passaran el millor cap d’any de la seva vida. Ahir els notificaren l’absolució del seu fill Juan, acusat d’un delicte de narcotràfic a Cap Verd. El malson va començar el 2014 però la fi sembla més aprop. Des d’ahir no han aturat de rebre felicitacions d’amics i familiars.

Des d’Àfrica en Juan esperava la resolució del jutge. Havien recorregut la primera sentència condemnatòria que obligava Juan a passar 15 anys a presó. El segon procés ha posat en evidència les irregularitats del primer i que na Mercedes ha viscut en primera persona.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella