Manacor acull una nova edició de Campus Rock, una oportunitat perquè els més joves demostrin el seu talent, els orientin i ensenyin tot el que té a veure amb la música. Avui el treball final, concert a Manacor.
Aquesta plaça de Ramon Llull és l’epicentre de la música i del talent d’aquests al·lots que tenen entre 12 i 18 anys. Des de divendres participen en el campus i molts repeteixen experiència.
I és una oportunitat també per aprendre d’artistes reconeguts.
Actuar dalt l’escenari empegueeix, però a poc a poc han assaborit el bon ambient.
Aquest Campus Rock fa 15 anys que té lloc a Mallorca i ben segur que entre aquests al·lots, a més d’un el veurem triomfar amb la música, la seva passió.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"