10 dels 12 encausats, que han reconegut que varen traficar amb droga a Mallorca l'any 2020, han acceptat penes que van dels 2 als 5 anys i mig de presó
Ha acabat aquest dijous el judici contra una banda de narcotraficants a l’Audiència Provincial. 10 dels 12 encausats, que han reconegut que varen traficar amb droga a Mallorca l’any 2020, han acceptat penes que van dels 2 als 5 anys i mig de presó. Els altres dos, però, han mantingut que són innocents, encara que el fiscal els acusa d’adulterar la droga i de distribuir-la. Reclama que els condemnin a penes que sumen prop d’11 anys de presó.
L’home de l’esquerra és un dels dos acusats de la causa que no ha pactat amb el fiscal. Avui la policia ha declarat que quan escorcollaren el seu domicili hi varen trobar cocaïna, substàncies per adulterar-la i doblers. Asseguren que va llençar droga per la finestra de ca seva. El fiscal l’acusa de distribuir droga i demana per a ell 4 anys i 6 mesos de presó. Però ell manté que és innocent.
L’altre home que defensa la seva innocència és un jove acusat pel fiscal de ser la persona que adulterava la droga, i li reclama poc més de 6 anys de presó. No obstant, ell insisteix que només coneix els acusats perquè comprava cocaïna, per al seu consum, al cap de l’organització.
Aquest i els altres 9 acusats del cas han reconegut que traficaven amb estupefaents. Van tancar un pacte amb el fiscal dimarts passat. El responsable del grup i la seva parella i mà dreta accepten penes de presó de 5 i 2 anys, respectivament. A altres acusats els imposen 3 anys de presó.
Aquesta banda es va desmantellar en una operació en la qual es varen practicar escorcolls a diversos municipis mallorquins, entre els quals Palma, Campos i Llucmajor.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals