Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Prohaci Patronat, Bàsquet Inca, Palma Aqua Mágica i Iberojet Palma, cap d'ells ha pogut assolir l'ascens
Enguany Mallorca es tornarà a quedar sense veure un ascens a l’ACB. Aquesta vegada no l’han perdut a la pista, sino que ha estat per mor de la crisi del coronavirus.
El milionari projecte del B the Travel Brand Mallorca no ha pogut rompre una tendència històrica. La primera gran oportunitat la va tenir el Prohaci Patronat, l’any 1992.
No va poder canviar tampoc el signe de la història el Bàsquet Inca, que en diferents etapes a la dècada del 2000, es va atrevir amb el play-off d’ascens, sense sort.
Al mateix temps, però amb més diners, va emergir el Palma Aqua Màgica que tenia l’objectiu clar de pujar a l’ACB de manera inmediata. L’ambiciós projecte també es va estavellar amb la realitat.
La darrera oportunitat va ser l’any passat a Bilbao. El darrer minut de partit va deixar al Palma sense el premi del desitjat ascens a l’ACB. Veurem quan Mallorca torna a tenir una nova oportunitat d’assolir la màxima categoria del bàsquet nacional.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo