Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El psicòleg d'Institucions penintenciàries, Enrique Sánchez, imparteix la seva xerrada "Reflexionant sobre el cas Rubiales"
“Reflexionant sobre el cas Rubiales” és el títol de la xerrada que va impartir anit el psicòleg d’Institucions penintenciàries Enrique Sánchez a Eivissa. Es tracta d’una de les activitats programades durant tota setmana amb motiu del proper 25 N, Dia Mundial contra la violència contra les dones
Les reaccions a les xarxes no es varen fer esperar; la besada de Luis Rubiales a Jenni Hermoso en les celebracions després de guanyar el Mundial no va passar desapercebuda. Aquesta seria la bona notícia, segons el psicòleg Enrique Sánchez.
En la seva xerrada, Enrique Sánchez explica com el cas Rubiales serveix per evidenciar que compartim una cultura masclista.
Avui serà el torn de la doctora i periodista Ana Bernal Triviño amb la presentació del seu llibre No manipuleu el feminisme.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia