Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El psicòleg d'Institucions penintenciàries, Enrique Sánchez, imparteix la seva xerrada "Reflexionant sobre el cas Rubiales"
“Reflexionant sobre el cas Rubiales” és el títol de la xerrada que va impartir anit el psicòleg d’Institucions penintenciàries Enrique Sánchez a Eivissa. Es tracta d’una de les activitats programades durant tota setmana amb motiu del proper 25 N, Dia Mundial contra la violència contra les dones
Les reaccions a les xarxes no es varen fer esperar; la besada de Luis Rubiales a Jenni Hermoso en les celebracions després de guanyar el Mundial no va passar desapercebuda. Aquesta seria la bona notícia, segons el psicòleg Enrique Sánchez.
En la seva xerrada, Enrique Sánchez explica com el cas Rubiales serveix per evidenciar que compartim una cultura masclista.
Avui serà el torn de la doctora i periodista Ana Bernal Triviño amb la presentació del seu llibre No manipuleu el feminisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los