Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
79
L’Ajuntament de Ciutadella i la cooperativa de matancers han arribat a un acord aquest dilluns vespre per reprendre a partir de dimecres el servei s’escorxador, després d’una setmana aturat.
La regidora de l’àrea, Sandra Moll, ha explicat que l’acord s’ha pres amb el compromís de treure abans de final d’any un nou concurs que millori alguns aspectes del contracte vigent i n’actualitzi els preus.
Va ser, de fet, un desacord en el cost del servei de sacrifici i trasllat d’animals el que dugué dijous a la cooperativa de matancers a interrompre unilateralment l’activitat. Els treballadors denunciaren també el deficient estat de les instal.lacions, com és el cas de la caldera, avariada des de fa tres mesos, el que obliga des de llavors a desviar a Maó el sacrifici de porcs.
L’acord es produeix just quan es començava a notar certa mancança de carn fresca als aparadors.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat