El Govern de les Illes i la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT) han aconseguit aquest dimecres un preacord per a desconvocar l’aturada prevista en el transport de mercaderies per a dilluns que ve, 28 de març.
La Conselleria de Model Econòmic i la de Mobilitat aportaran 5,5 milions d’euros en ajudes per pal·liar les pèrdues de gener i febrer de 2022. Es podran beneficiar entre 6.000 i 7.000 titulars de targeta de transport. Per accedir a les ajudes hauran d’acreditar un increment del 5% en el combustible respecte gener i febrer de l’any passat.
Així ho han anunciat el conseller de Mobilitat, Josep Marí, al costat del president de l’Agrupació de Transports de Mercaderies de Balears-FEBT, Ezequiel Horrach, en roda de premsa. El Govern assegura que amb aquesta línia extraordinària d’ajudes les Illes seran la primera comunitat en evitar l’aturada.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa