Divendres ruixaren amb pintura un jet privat, dissabte un Lamborghini, i aquest diumenge un megaiot
Continuen els actes vandàlics en forma de protesta ecològica per part del grup ‘Futuro Vegetal‘. Els activistes climàtics han ruixat ara amb pintura el megaiot de 300 milions d’euros de Nancy Walton, hereva de la gran empresa Walmart i una de les dones més riques del món.
Asseguren a les seves xarxes socials que aquesta tercera acció en tres dies posa el punt final a la campanya ‘Jets and Yachts, the party is over’ (‘Jets i iots, la festa s’ha acabat’), convocada per Extinction Rebellion Ibiza, els quals demanen la prohibició dels jets privats i la fi de les emissions de luxe.
Aquesta és la tercera acció consecutiva en tres dies d’aquest grup d’ecologistes, després d’inutilitzar un jet, pintar aquest dissabte un Lamborghini i ruixar amb pintura la popa d’aquesta embarcació, de pas per les Pitiüses.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols