Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Qüestionen l'ús de maquinària en zones sensibles, però el Consell defensa la neteja que se'n fa del litoral
Els activistes de SOS Posidònia denuncien que el Servei de Neteja de Platges de Menorca continua traient posidònia algues de manera irregular. Fins i tot, després de l’expedient que li ha obert la Conselleria de Medi Ambient per haver retirat posidònia amb una excavadora a primera línia de Cala Tirant.
El Consell insular se’n defensa i diu que s’actua d’acord amb a la normativa. Això sí, afegeixen que hi ha aspectes del Decret que no queden prou clars i que afectarien a la investigació per l’actuació a Tirant.
Les praderies de posidònia de Balears més danyades són les de Mallorca
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys