Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Es reprenen les obres d'una promoció de cases que feia 17 anys que havien quedat a mig construir
Es reprenen les obres d’una promoció de cases que feia 17 anys que havien quedat a mig construir a l’entrada de Ciutadella. Es tracta d’una zona residencial que es va començar a aixecar el 2007, però va quedar aturada un any després per la fallida de la promotora. El primer projecte preveia construir 28 habitatges aparellats al barri de sa Coma, dels quals només se’n van executar el 21% de les obres. La promoció inacabada va anar passant de mans fins que Solvia, la immobiliària del Banc de Sabadell, va adquirir els xalets per un preu simbòlic.
Avui, 18 anys després, un grup inversor català, Yacial Capital, recupera la promoció i en reprèn les obres, que s’executaran en dues fases. La primera fase està previst que quedi enllestida a finals de 2025. Es tracta de 12 xalets que s’han posat al mercat per un preu de 850.000 euros. La segona fase, consistent en l’execució de 16 cases més, s’iniciarà a començaments del 2026. La inversió global frega, segons la promotora, els 20 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals