L'accident va ocórrer dimarts passat d'horabaixa a la zona de recollida d'equipatges i sortosament cap persona en resultà ferida
El director d’Infraestructures d’AENA, Antoni Rosselló, ha atribuït a la negligència d’un treballador la caiguda de part d’un sostre de vidre que va tenir lloc la setmana passada a la zona de recollida d’equipatges de l’aeroport de Palma.
En la presentació de l’estat de les obres de remodelació de Son Santjoan, el representant d’AENA s’ha referit a l’incident i ha reiterat que es va deure a una “actuació indeguda” per part d’un empleat d’una de les empreses subcontractades per a les obres, la qual ja ha estat penalitzada, que es va botar els protocols.
Segons ha explicat, en aquella zona s’havia obert un buit per pujar materials de les obres que s’estan fent a una planta superior. No obstant això, un operari “pel seu compte i risc” es va botar els procediments i va utilitzar el buit per fer passar una màquina. “Per sort, no va passar una desgràcia”, ha afegit Rosselló. Els treballs en aquell punt s’han aturat i s’estan revisant de nou els protocols.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç