L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Rebutgen que hi hagi tracte de favor per al canvi d'ubicació de l'empresa
200
La patronal nàutica vinculada a la CAEB, AENIB, dona suport a Astilleros de Mallorca davant l’atac, diuen, rebut per part de PIMEM. Rebutgen que hi hagi tracte de favor en el repartiment de l’espai del port de Palma per al canvi d’ubicació d’aquesta empresa.
Aquest passat dimarts, la patronal de la petita i mitjana empresa va denunciar que el nou concurs s’ha redactat amb l’objectiu que Astilleros de Mallorca, l’empresa líder al port de Palma, n’obtengui la gestió.
Aquest dimecres horabaixa, Baleraric Marine Cluster, l’entitat empresarial més representativa en la reparació i manteniment d’embarcacions, ha demanat que es mantingui la convivència dels dos models per varar al port de Palma, ja que considera que és un dels punts forts principals com a destí continental per condicionar embarcacions.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues