El sector del taxi no veu bé que es vulgui donar aparença de legalitat a la captació de viatgers
Zona d'arribades de l'aeroport de Palma. Foto XGTur
67El sector dels minibusos que actuen com a VTC a l’Aeroport de Palma reclama des de fa temps una oficina, o unes instal·lacions, que permetin a els viatgers contractar els seus serveis. La llei prohibeix la captació directa.
Representants de l’aeroport de Palma i de la patronal dels minibusos, representats per l’Associació de Transportistes de Viatgers de les Illes Balears, s’han reunit per avançar en aquesta petició. Segons ha transcendit, a finals d’enguany podria sortir a concurs públic la licitació per habilitar un punt de contractació dins la terminal d’arribades. Segons Juan Gorreta, president de l’associació, “les negociacions estan en marxa, són positives i Aena posa de la seva part”.
Una mesura que el sector del taxi no acaba de veure amb bons ulls perquè podria donar legalitat a una operativa que no ho és: “Que tinguin un aparador on puguin atendre els seus clients o on pugui anar la gent per contractar-los, em pareix bé. Però que facin captació per dur-los a l’aparador i allà fer-los el contracte, cridar la furgoneta i fingir la prèvia contractació, per donar una aparença de legalitat, no ho veig bé i em tem que és el que podria passar” ha assegurat Biel Moragues, president de l’Associació d’Autònoms del Taxi a Palma.
La disputa entre taxistes i conductors de mini bus fa temps que és vigent. Els dos sectors es reuniran per poder arribar a una entesa per donar el millor servei als usuaris de l’aeroport.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases