Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Mallorca continua en situació de risc extrem a causa de la pandèmia de Covid-19 i que cal evitar qualsevol aglomeració, tant sigui en espais tancats com a l'aire lliure
Els cims més alts de la Serra de Tramuntana continuen emblanquinats de neu. Durant el dia d’avui, tot i ser feiner, encara hi ha hagut molts curiosos que s’han passejat per algun tram de la Serra. El Departament de Carreteres del Consell de Mallorca manté, ara per ara les carreteres obertes, però no descarta tancar-les de nou si en algun moment tornen a estar impracticables.
Un dia més de cotxes i gent per la Serra de Tramuntana, amb l’objectiu de veure i gaudir de ben a prop de la primera nevada del 2021. Alguns dels presents ja ho intentaren durant el cap de setmana, però no ho feren per mor dels embossos en els accessos a diversos punts de la Serra.
Gaudir com a nins petits, aquest és l’objectiu comú de gairebé tots els qui aquests dies s’han acostat a aquest tram de la Serra. Mentrestant però, la preocupació al consistori d’Escorca continua. El batle del municipi, Toni Solivellas, reclama des del 2018 un Pla d’Emergències per quan es produeixen aquestes nevades.
Cal recordar que Mallorca continua en situació de risc extrem a causa de la pandèmia de Covid-19 i que cal evitar qualsevol aglomeració, tant sigui en espais tancats com a l’aire lliure.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo