L'Associació d'Empresari d'Explotacions Agràries de Menorca espera que la direcció de la cooperativa rectifiqui
El consell rector de COINGA, la cooperativa agrària més gran de Menorca, ha decidit rebaixar en dos cèntims el preu que paga pel litre de llet. Del mig euro es passarà als 48 cèntims a partir de finals d’aquest mes de maig. Una decisió que, sindicats i organitzacions agràries, no comprenen.
L’Associació d’Empresari d’Explotacions Agràries de Menorca (AGRAME) la qualifica de contrasentit. Els seus responsables asseguren que ha estat un anunci unilateral, una sorpresa, i recorden que el preu que es paga a l’illa no ha arribat mai al nivell del de la península. Tampoc no cobreix els costos de producció que ja superen els 70 cèntims. Esperen que —com diu la direcció de COINGA— es tracti d’una decisió conjuntural, puntual, i es torni a la via de l’increment, de gairebé 20 cèntims, que la cooperativa ha dut a terme en el darrer any i mig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades