L'Associació d'Empresari d'Explotacions Agràries de Menorca espera que la direcció de la cooperativa rectifiqui
El consell rector de COINGA, la cooperativa agrària més gran de Menorca, ha decidit rebaixar en dos cèntims el preu que paga pel litre de llet. Del mig euro es passarà als 48 cèntims a partir de finals d’aquest mes de maig. Una decisió que, sindicats i organitzacions agràries, no comprenen.
L’Associació d’Empresari d’Explotacions Agràries de Menorca (AGRAME) la qualifica de contrasentit. Els seus responsables asseguren que ha estat un anunci unilateral, una sorpresa, i recorden que el preu que es paga a l’illa no ha arribat mai al nivell del de la península. Tampoc no cobreix els costos de producció que ja superen els 70 cèntims. Esperen que —com diu la direcció de COINGA— es tracti d’una decisió conjuntural, puntual, i es torni a la via de l’increment, de gairebé 20 cèntims, que la cooperativa ha dut a terme en el darrer any i mig.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic